Literacy and democracy : (Record no. 11012)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01230cam a2200313 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 25864 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218233050.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 980729s1998||||ilua|||||b||||101|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 98039385 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0814129773 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LC149 |
Materyal numarası | .L4957 1998 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 302.2/244 |
Sürüm bilgisi | 21 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Literacy and democracy : |
Başlığın geri kalanı | teacher research and composition studies in pursuit of habitable spaces : further conversations from the students of Jay Robinson / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | edited by Cathy Fleischer, David Schaafsma. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1998. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxxii, 233 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
600 10 - KONU EK GİRİŞİ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Robinson, Jay L., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1932- |
9 (RLIN) | 22919 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Critical pedagogy. |
9 (RLIN) | 22920 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Rhetoric |
-- | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 8603 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Literacy. |
9 (RLIN) | 22921 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Sociolinguistics. |
9 (RLIN) | 22922 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Fleischer, Cathy. |
9 (RLIN) | 22923 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Robinson, Jay L., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1932- |
9 (RLIN) | 22919 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Schaafsma, David, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1953- |
9 (RLIN) | 22924 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 302.2 LIT | T 16244 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 08.07.1999 |