Practicing what we know : (Record no. 11021)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01536pam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 25873
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218233057.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 980202s1998||||ilua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 98010262
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0814136753
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1573
Materyal numarası .P67 1998
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 372.41
Sürüm bilgisi 21
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Practicing what we know :
Başlığın geri kalanı informed reading instruction /
Sorumluluk bildirimi, vb. edited by Constance Weaver.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Urbana, Ill. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. National Council of Teachers of English,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1998.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xiv, 573 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "NCTE stock number: 36753-3050"--T.p. verso.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Addresses key issues and topics related to the teaching of reading and explains which techniques best teach students how to conduct proper research.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Literature
Genel alt bölüm Study and teaching (Elementary)
9 (RLIN) 22974
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Miscue analysis.
9 (RLIN) 22975
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading (Elementary)
9 (RLIN) 22976
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading (Elementary)
Genel alt bölüm Language experience approach.
9 (RLIN) 22977
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading
Genel alt bölüm Phonetic method.
9 (RLIN) 22978
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Literature
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 11736
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 749
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading
Genel alt bölüm Phonetic method.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 22978
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Whole language.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 22979
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Weaver, Constance.
9 (RLIN) 22980
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.41 PRA T 16251 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 08.07.1999
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.