Reconsidering a balanced approach to reading / (Record no. 11023)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01212cam a2200313 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 25875 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218233058.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 970804s1998||||ilua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 97029868 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0814102344 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1525 |
Materyal numarası | .R39 1998 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.41 |
Sürüm bilgisi | 21 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Reconsidering a balanced approach to reading / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | edited by Constance Weaver. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1998. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxvi, 526 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "NCTE stock no.: 02344-1450"--T.p. verso. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | A collection of articles that explain how a balanced approach to reading should focus not only on reading but also on literacy and language. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Language acquisition. |
9 (RLIN) | 22988 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading (Primary) |
9 (RLIN) | 22989 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Language acquisition. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 22988 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 749 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Weaver, Constance. |
9 (RLIN) | 22980 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.41 REC | T 16253 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 08.07.1999 |