Kids can cooperate : (Record no. 11025)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01511nam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 25877
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218233059.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 890210s1984||||waua|||||b||||000|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 84060587
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0943990041 (pbk.) :
Kullanılabilirlik koşulları $7.95
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 094399005X (lib. bdg.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
050 0# - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası BF449
Materyal numarası .C73 1984
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 649/.64
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Crary, Elizabeth,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1942-
9 (RLIN) 22993
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Kids can cooperate :
Başlığın geri kalanı a practical guide to teaching problem solving /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Elizabeth Crary.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Seattle, Wash. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Parenting Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1984.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 102 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 99).
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Describes how to teach kids the problem solving skills needed to work out various conflicts.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Problem solving
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 22994
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Problem solving
Genel alt bölüm Study and teaching
Form alt bölümü Problems, exercises, etc.
9 (RLIN) 22995
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Social interaction
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 22996
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Social interaction
Genel alt bölüm Study and teaching
Form alt bölümü Problems, exercises, etc.
9 (RLIN) 22997
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cooperation.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 22998
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Problem solving
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 22994
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Problem solving
Genel alt bölüm Study and teaching
Form alt bölümü Problems, exercises, etc.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 22995
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 649.64 CRA T 16255 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 11.07.1999
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.