Kids can cooperate : (Record no. 11025)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01511nam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 25877 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218233059.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 890210s1984||||waua|||||b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 84060587 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0943990041 (pbk.) : |
Kullanılabilirlik koşulları | $7.95 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 094399005X (lib. bdg.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 0# - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | BF449 |
Materyal numarası | .C73 1984 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 649/.64 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Crary, Elizabeth, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1942- |
9 (RLIN) | 22993 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Kids can cooperate : |
Başlığın geri kalanı | a practical guide to teaching problem solving / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Elizabeth Crary. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Seattle, Wash. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Parenting Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1984. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 102 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 99). |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Describes how to teach kids the problem solving skills needed to work out various conflicts. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Problem solving |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 22994 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Problem solving |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
Form alt bölümü | Problems, exercises, etc. |
9 (RLIN) | 22995 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Social interaction |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 22996 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Social interaction |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
Form alt bölümü | Problems, exercises, etc. |
9 (RLIN) | 22997 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cooperation. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 22998 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Problem solving |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 22994 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Problem solving |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
Form alt bölümü | Problems, exercises, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 22995 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 649.64 CRA | T 16255 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 11.07.1999 |