Making school by hand : (Record no. 11027)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01202cam a2200301 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 25879 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218233100.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 960924s1997||||ilua|||||b||||000|0dtur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 96039059 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0814130372 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us-az |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1563.T45 |
Materyal numarası | G56 1997 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.19 |
Sürüm bilgisi | 20 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Glover, Mary Kenner. |
9 (RLIN) | 23004 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Making school by hand : |
Başlığın geri kalanı | developing a meaning-centered curriculum from everyday life / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Mary Kenner Glover. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1997. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxi, 137 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 129-135). |
600 10 - KONU EK GİRİŞİ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Glover, Mary Kenner. |
9 (RLIN) | 23004 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Active learning |
Coğrafi alt bölüm | Arizona |
-- | Tempe |
Form alt bölümü | Case studies. |
9 (RLIN) | 23005 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education, Elementary |
Genel alt bölüm | Curricula |
Coğrafi alt bölüm | Arizona |
-- | Tempe |
Form alt bölümü | Case studies. |
9 (RLIN) | 23006 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Elementary school teaching |
Coğrafi alt bölüm | Arizona |
-- | Tempe |
Form alt bölümü | Case studies. |
9 (RLIN) | 23007 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Interdisciplinary approach in education |
Coğrafi alt bölüm | Arizona |
-- | Tempe |
Form alt bölümü | Case studies. |
9 (RLIN) | 23008 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.19 GLO | T 16257 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 11.07.1999 |