Making school by hand : (Record no. 11027)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01202cam a2200301 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 25879
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218233100.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 960924s1997||||ilua|||||b||||000|0dtur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 96039059
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0814130372
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us-az
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1563.T45
Materyal numarası G56 1997
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 372.19
Sürüm bilgisi 20
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Glover, Mary Kenner.
9 (RLIN) 23004
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Making school by hand :
Başlığın geri kalanı developing a meaning-centered curriculum from everyday life /
Sorumluluk bildirimi, vb. Mary Kenner Glover.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Urbana, Ill. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. National Council of Teachers of English,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1997.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xxi, 137 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 129-135).
600 10 - KONU EK GİRİŞİ--KİŞİ ADI
Kişi adı Glover, Mary Kenner.
9 (RLIN) 23004
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Active learning
Coğrafi alt bölüm Arizona
-- Tempe
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 23005
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education, Elementary
Genel alt bölüm Curricula
Coğrafi alt bölüm Arizona
-- Tempe
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 23006
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Elementary school teaching
Coğrafi alt bölüm Arizona
-- Tempe
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 23007
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Interdisciplinary approach in education
Coğrafi alt bölüm Arizona
-- Tempe
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 23008
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.19 GLO T 16257 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 11.07.1999
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.