Smart schools : (Record no. 11030)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01486pam a2200397 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 25882
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218233102.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 920407c19951992nyu||||||b||||001|0|tur||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0028740181 (pbk.) :
Kullanılabilirlik koşulları $12.00
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0029252156 :
Kullanılabilirlik koşulları $22.95
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1590.3
Materyal numarası .P473 1992
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/2
Sürüm bilgisi 20
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/2
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Perkins, David N.
9 (RLIN) 23021
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Smart schools :
Başlığın geri kalanı better thinking and learning for every child /
Sorumluluk bildirimi, vb. David Perkins.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi First Free Press pbk. ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Free Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 1995.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 262 p ;
Boyutlar 24 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 245-255) and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Library Journal.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Publisher's Weekly.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Offers systematic methods to help students to learn how to think, increase real understanding, and to perform more effectively.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Comprehension.
9 (RLIN) 23022
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23023
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Memory.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1072
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychololgy of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23024
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23025
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.17 PER T 16260 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 11.07.1999
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.