Smart schools : (Record no. 11030)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01486pam a2200397 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 25882 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218233102.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 920407c19951992nyu||||||b||||001|0|tur|| |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0028740181 (pbk.) : |
Kullanılabilirlik koşulları | $12.00 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0029252156 : |
Kullanılabilirlik koşulları | $22.95 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1590.3 |
Materyal numarası | .P473 1992 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/2 |
Sürüm bilgisi | 20 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/2 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Perkins, David N. |
9 (RLIN) | 23021 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Smart schools : |
Başlığın geri kalanı | better thinking and learning for every child / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | David Perkins. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | First Free Press pbk. ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Free Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 1995. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | ix, 262 p ; |
Boyutlar | 24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 245-255) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Library Journal. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Publisher's Weekly. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers systematic methods to help students to learn how to think, increase real understanding, and to perform more effectively. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Comprehension. |
9 (RLIN) | 23022 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) | 7193 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Thought and thinking |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23023 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Memory. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1072 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Psychololgy of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23024 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Thought and thinking |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23025 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.17 PER | T 16260 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 11.07.1999 |