MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01486pam a2200397 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
25882 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241218233102.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
920407c19951992nyu||||||b||||001|0|tur|| |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0028740181 (pbk.) : |
Kullanılabilirlik koşulları |
$12.00 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0029252156 : |
Kullanılabilirlik koşulları |
$22.95 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU |
Coğrafi alan kodu |
n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1590.3 |
Materyal numarası |
.P473 1992 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
370.15/2 |
Sürüm bilgisi |
20 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
370.15/2 |
Sürüm bilgisi |
21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Perkins, David N. |
9 (RLIN) |
23021 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Smart schools : |
Başlığın geri kalanı |
better thinking and learning for every child / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
David Perkins. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ |
Sürüm bildirimi |
First Free Press pbk. ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Free Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
1995. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
ix, 262 p ; |
Boyutlar |
24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 245-255) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Library Journal. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Publisher's Weekly. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Offers systematic methods to help students to learn how to think, increase real understanding, and to perform more effectively. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Adult. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Adult |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Comprehension. |
9 (RLIN) |
23022 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) |
7193 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Thought and thinking |
Genel alt bölüm |
Study and teaching |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
23023 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Memory. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
1072 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Psychololgy of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
23024 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Thought and thinking |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
23025 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |