Beyond the "SP" label : (Record no. 11044)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01593cam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 25897
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218233108.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 920306s1992||||ilua|||||b||||000|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 92011633
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0814102891
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1574
Materyal numarası .M34 1992
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 428.1
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McAlexander, Patricia J.
9 (RLIN) 23075
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Beyond the "SP" label :
Başlığın geri kalanı improving the spelling of learning disabled and basic writers /
Sorumluluk bildirimi, vb. Patricia J. McAlexander, Ann B. Dobie, Noel Gregg.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Urbana, Ill. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. National Council of Teachers of English,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1992.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xiii, 90 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Theory & research into practice
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 86-89).
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides educators with tips for helping students with learning disabilities and basic writers improve their spelling skills.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Orthography and spelling
-- Study and teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23076
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Remedial teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23077
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Remedial teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23078
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Spelling
-- Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23079
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Dobie, Ann B.
9 (RLIN) 23080
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Gregg, Noel.
9 (RLIN) 23081
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Theory & research into practice.
9 (RLIN) 23082
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 428.1 MCA T 16277 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 14.07.1999
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.