MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01593cam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
25897 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241218233108.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
920306s1992||||ilua|||||b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
92011633 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0814102891 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU |
Coğrafi alan kodu |
n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1574 |
Materyal numarası |
.M34 1992 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
428.1 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
McAlexander, Patricia J. |
9 (RLIN) |
23075 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Beyond the "SP" label : |
Başlığın geri kalanı |
improving the spelling of learning disabled and basic writers / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Patricia J. McAlexander, Ann B. Dobie, Noel Gregg. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c1992. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xiii, 90 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
26 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ |
Süreli yayın bildirimi |
Theory & research into practice |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 86-89). |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Provides educators with tips for helping students with learning disabilities and basic writers improve their spelling skills. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
English language |
Genel alt bölüm |
Orthography and spelling |
-- |
Study and teaching |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
23076 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
English language |
Genel alt bölüm |
Remedial teaching |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
23077 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
English language |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Genel alt bölüm |
Remedial teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
23078 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
English language |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Genel alt bölüm |
Spelling |
-- |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
23079 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Dobie, Ann B. |
9 (RLIN) |
23080 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Gregg, Noel. |
9 (RLIN) |
23081 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI |
Tek biçim eser adı |
Theory & research into practice. |
9 (RLIN) |
23082 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |