Inspiring active learning : (Record no. 11074)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01512pam a2200337 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 25929
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218233118.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 931215s1994||||vau||||||bf|||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 93049379
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 087120228X
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1025.3
Materyal numarası .H37 1994
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371./02
Sürüm bilgisi 20
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/4
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Harmin, Merrill.
9 (RLIN) 23161
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Inspiring active learning :
Başlığın geri kalanı a handbook for teachers /
Sorumluluk bildirimi, vb. Merrill Harmin.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, Va. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1994.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 198 p ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 184-192) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents strategies to motivate students to learn. Centered on mutual respect, collaboration, and commitment to learning, each strategy is described and illustrated by examples which can be used by educators for all ability and grade levels.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Active learning
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
9 (RLIN) 23162
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Motivation in education
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
9 (RLIN) 23163
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
9 (RLIN) 23164
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23165
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Motivation (Psychology).
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23166
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23164
852 ## - KONUM
-- 23,35USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.02 HAR T 18126 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 16.08.1999 23.35
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.