Inspiring active learning : (Record no. 11074)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01512pam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 25929 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218233118.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 931215s1994||||vau||||||bf|||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 93049379 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 087120228X |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1025.3 |
Materyal numarası | .H37 1994 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371./02 |
Sürüm bilgisi | 20 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/4 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Harmin, Merrill. |
9 (RLIN) | 23161 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Inspiring active learning : |
Başlığın geri kalanı | a handbook for teachers / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Merrill Harmin. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, Va. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1994. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | x, 198 p ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 184-192) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents strategies to motivate students to learn. Centered on mutual respect, collaboration, and commitment to learning, each strategy is described and illustrated by examples which can be used by educators for all ability and grade levels. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Active learning |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) | 23162 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation in education |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) | 23163 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) | 23164 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning and scholarship. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23165 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation (Psychology). |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23166 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23164 |
852 ## - KONUM | |
-- | 23,35USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.02 HAR | T 18126 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 16.08.1999 | 23.35 |