In search of understanding : (Record no. 11077)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01271cam a2200325 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 25932 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218233119.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 930628s1993||||vaua|||||b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 93026745 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871202115 : |
Kullanılabilirlik koşulları | $13.95 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1590.3 |
Materyal numarası | .B75 1993 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/2 |
Sürüm bilgisi | 20 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Brooks, Jacqueline Grennon. |
9 (RLIN) | 23173 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | In search of understanding : |
Başlığın geri kalanı | the case for constructivist classrooms / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Jacqueline Grennon Brooks, Martin G. Brooks. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, Va. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1993. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | viii, 136 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "ASCD stock number: 611-93148"--T.p. verso. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 128-136). |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Active learning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23174 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cognition in children |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23175 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Constructivism (Education) |
9 (RLIN) | 23176 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Thought and thinking |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23023 |
700 10 - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Brooks, Martin G. |
9 (RLIN) | 23177 |
740 01 - EK GİRİŞ--KONTROLSÜZ İLGİLİ/ANALİTİK ESER ADI | |
Kontrolsüz ilgili/analitik eser adı | Case for constructivist classrooms. |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.15 BRO | T 18129 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 16.08.1999 |