In search of understanding : (Record no. 11077)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01271cam a2200325 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 25932
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218233119.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 930628s1993||||vaua|||||b||||000|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 93026745
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871202115 :
Kullanılabilirlik koşulları $13.95
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1590.3
Materyal numarası .B75 1993
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/2
Sürüm bilgisi 20
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Brooks, Jacqueline Grennon.
9 (RLIN) 23173
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı In search of understanding :
Başlığın geri kalanı the case for constructivist classrooms /
Sorumluluk bildirimi, vb. Jacqueline Grennon Brooks, Martin G. Brooks.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, Va. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1993.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 136 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "ASCD stock number: 611-93148"--T.p. verso.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 128-136).
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Active learning
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23174
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognition in children
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23175
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Constructivism (Education)
9 (RLIN) 23176
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23023
700 10 - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Brooks, Martin G.
9 (RLIN) 23177
740 01 - EK GİRİŞ--KONTROLSÜZ İLGİLİ/ANALİTİK ESER ADI
Kontrolsüz ilgili/analitik eser adı Case for constructivist classrooms.
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.15 BRO T 18129 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 16.08.1999
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.