Mathematics / (Kayıt no. 12209)
[ düz görünüm ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00828nam a2200241 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 27224 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218233351.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 000104s1997||||xx||||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1852764376 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)2631423C13714E9CA5FDCF4668321C90 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | koln |
Düzeltme birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Kings, Tricia. |
9 (RLIN) | 24355 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Mathematics / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Tricia Kings. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Dunstable and Dublin : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Folens, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 1997. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 48 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 28 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Learning through story |
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Elementary education in spesific subjects |
Genel alt bölüm | Mathematics |
-- | Kindergarten. |
9 (RLIN) | 24356 |
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Elementary education in spesific subjects |
Genel alt bölüm | Storytelling. |
9 (RLIN) | 24349 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Learning through story |
9 (RLIN) | 24350 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Kitap |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.7 KIN /I | T 25788 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 04.01.2000 |