Becoming a reflective mathematics teacher : (Record no. 17206)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01675pam a22003734a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 32866 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218234857.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 001129s2002||||njua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 00067727 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0805830367 (cloth : alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0805830375 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | QA11 |
Materyal numarası | .A784 2002 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 510/.71 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Artzt, Alice F. |
9 (RLIN) | 31875 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Becoming a reflective mathematics teacher : |
Başlığın geri kalanı | a guide for observations and self-assessment / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Alice F. Artzt, Eleanor Armour-Thomas. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Mahwah, NJ : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Lawrence Erlbaum Associates, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2002. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxi, 238 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 24 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Studies in mathematical thinking and learning |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 223-230) and indexes. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Choice. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Describes observation instruments and reflective activities that may be used by preservice teachers when observing the classroom work of other teachers, and includes case studies, as well as guidelines and instruments for supervisors. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics teachers |
Genel alt bölüm | Psychology. |
9 (RLIN) | 31876 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
-- | Evaluation. |
9 (RLIN) | 31877 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
-- | Evaluation. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 31877 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teachers |
Genel alt bölüm | Psychology. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 31878 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Armour-Thomas, Eleanor. |
9 (RLIN) | 31879 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Studies in mathematical thinking and learning. |
9 (RLIN) | 31880 |
852 ## - KONUM | |
-- | 64,75USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 510 ART | T 63579 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 19.09.2002 | 64.75 |