Becoming a reflective mathematics teacher : (Record no. 17206)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01675pam a22003734a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 32866
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218234857.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 001129s2002||||njua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00067727
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0805830367 (cloth : alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0805830375 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası QA11
Materyal numarası .A784 2002
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 510/.71
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Artzt, Alice F.
9 (RLIN) 31875
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Becoming a reflective mathematics teacher :
Başlığın geri kalanı a guide for observations and self-assessment /
Sorumluluk bildirimi, vb. Alice F. Artzt, Eleanor Armour-Thomas.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Mahwah, NJ :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Lawrence Erlbaum Associates,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2002.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xxi, 238 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 24 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Studies in mathematical thinking and learning
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 223-230) and indexes.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Choice.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Describes observation instruments and reflective activities that may be used by preservice teachers when observing the classroom work of other teachers, and includes case studies, as well as guidelines and instruments for supervisors.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics teachers
Genel alt bölüm Psychology.
9 (RLIN) 31876
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Evaluation.
9 (RLIN) 31877
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Evaluation.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 31877
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm Psychology.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 31878
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Armour-Thomas, Eleanor.
9 (RLIN) 31879
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Studies in mathematical thinking and learning.
9 (RLIN) 31880
852 ## - KONUM
-- 64,75USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 510 ART T 63579 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 19.09.2002 64.75
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.