Theo haut al / (Record no. 17551)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00656nam a2200217 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 33299 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218235009.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 021127s1992||||xx||||||||||||000|1|ger|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 3407780141 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)99D17C0111FB406B8D0DB98ED7F7A1B2 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLa. |
Düzeltme birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hartling, Peter. |
9 (RLIN) | 12054 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Theo haut al / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Peter Hartling. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Germany : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Gulliver Taschenbuch, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 1992. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 123 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | illus ; |
Boyutlar | 15 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | This book is in German. |
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | German fiction. |
9 (RLIN) | 13050 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | GF HAR | T 87183 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Yabancı / Foreign (HS) | 27.11.2002 |