Teaching teachers : (Record no. 18684)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01595pam a22003734a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 34886 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218235308.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 020228s2002||||vaua|||||b||||000|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2002003052 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0873552032 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1585.3 |
Materyal numarası | .T415 2002 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.3/5044 |
Sürüm bilgisi | 21 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Teaching teachers : |
Başlığın geri kalanı | bringing first-rate science to the elementary classroom. |
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Bringing first-rate science to the elementary classroom |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Arlington, Va. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | NSTApress, National Science Teachers Association, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2002. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | x, 55 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 29 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "An NSTA Press journals collection.". |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "Grades K-6"--P. 4 of Cover. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "NSTA stock number: PB167X"--T.p. verso. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents thirteen articles from the "Science & Children" journal which provide information and strategies for teachers on how to best introduce students to the wonders of science. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science teachers |
Genel alt bölüm | Training of |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 33984 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 33985 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 33986 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teachers |
Genel alt bölüm | Training |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 33987 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | National Science Teachers Association. |
9 (RLIN) | 33988 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.3 TEA /I | T 88858 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 19.03.2003 |