Teaching teachers : (Record no. 18684)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01595pam a22003734a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 34886
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218235308.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 020228s2002||||vaua|||||b||||000|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2002003052
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0873552032
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1585.3
Materyal numarası .T415 2002
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 372.3/5044
Sürüm bilgisi 21
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Teaching teachers :
Başlığın geri kalanı bringing first-rate science to the elementary classroom.
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Bringing first-rate science to the elementary classroom
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Arlington, Va. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. NSTApress, National Science Teachers Association,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2002.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 55 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 29 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "An NSTA Press journals collection.".
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "Grades K-6"--P. 4 of Cover.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "NSTA stock number: PB167X"--T.p. verso.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents thirteen articles from the "Science & Children" journal which provide information and strategies for teachers on how to best introduce students to the wonders of science.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Science teachers
Genel alt bölüm Training of
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 33984
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Science
Genel alt bölüm Study and teaching (Elementary)
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 33985
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Science
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 33986
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm Training
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 33987
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı National Science Teachers Association.
9 (RLIN) 33988
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.3 TEA /I T 88858 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary (PS) 19.03.2003
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.