Living values activities for children ages 8-14 / (Record no. 19167)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01700pam a22003494a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 35466 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218235409.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 000731s2000||||flua|||||bk|||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 00061412 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1558748806 (trade paper : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LC268 |
Materyal numarası | .T549 2000 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.11/4 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Tillman, Diane, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1949- |
9 (RLIN) | 34451 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Living values activities for children ages 8-14 / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | developed and written by Diane Tillman ; with additional activities and stories from Pilar Quera Colomina ... [et al.]. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Deerfield Beach, FL : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Health Communications, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxxi, 313 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 309-310) and discographies (p. 310). |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents lesson plans for twelve teaching units that explore the values of peace, respect, love, tolerance, honesty, humility, cooperation, happiness, responsibility, simplicity, unity, and freedom,each with activities and exercises appropriate for children ages eight through fourteen. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
610 20 - KONU EK GİRİŞİ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Living Values, an Educational Program. |
9 (RLIN) | 34452 |
610 27 - KONU EK GİRİŞİ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Living Values, an Educational Program. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 34452 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Moral education (Elementary) |
9 (RLIN) | 34453 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Values |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
-- | Activity programs. |
9 (RLIN) | 34454 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Moral education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 11488 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Values |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 34455 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Quera Colomina, Pilar. |
9 (RLIN) | 34456 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.11 TIL /I | T 88979 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 16.04.2003 |