Developing inquiry-based science materials : (Record no. 22746)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01436nam a2200313 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 39292 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219000202.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 010803s2001||||nyu||||||b||||001|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0807741248 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 507/.1 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Thier, Herbert D. |
9 (RLIN) | 38311 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Developing inquiry-based science materials : |
Başlığın geri kalanı | a guide for educators / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Herbert D. Thier with Bennett Daviss. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Teachers College Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2001. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxi, 250 p ; |
Boyutlar | 24 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "A project of the Lawrence Hall of Science Center for Curriculum Innovation.". |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 233-235) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Choice. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers advice to beginning and experienced developers on how to create inquiry-oriented learning activities for the science education of young people. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Inquiry (Theory of knowledge) |
9 (RLIN) | 38312 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
-- | Activity programs |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) | 38313 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
-- | Activity programs |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 38313 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Theory of knowledge. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 7191 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Daviss, Bennett. |
9 (RLIN) | 38314 |
852 ## - KONUM | |
-- | 53,96USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Sağlama kaynağı | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 507 THI | T 64139 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 01.10.2003 | Follett Library Resources | 53.96 |