How people learn : (Record no. 22786)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02354cam a2200373 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 39333 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219000217.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 000622s2000||||dcua|||||b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 00010144 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0309070368 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1060 |
Materyal numarası | .H672 2000 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/23 |
Sürüm bilgisi | 21 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | How people learn : |
Başlığın geri kalanı | brain, mind, experience, and school / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | John D. Bransford, Ann L. Brown, and Rodney R. Cocking, editors ; with additional material from the Committee on Learning Research and Educational Practice, Commission on Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | Expanded ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Washington, D.C. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | National Academy Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | x, 374 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 27 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 285-348) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Learning : from speculation to science -- How experts differ from novices -- Learning and transfer -- How children learn -- Mind and brain -- The design of learning environments -- Effective teaching : examples in history, mathematics, and science -- Teaching learning -- Technology to support learning -- Conclusions -- Next Steps for Research. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Examines research on human learning, including recent developments from neuroscience; looks at learning research that has implications for the design of formal instructional environments, from preschool through college; and analyzes research that helps explore the possibility of helping all individuals achieve their fullest potential. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) | 7193 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning |
Genel alt bölüm | Social aspects. |
9 (RLIN) | 38447 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning and scholarship |
Genel alt bölüm | Social aspects. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 38448 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Psychology of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1065 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Bransford, John. |
9 (RLIN) | 38449 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Brown, Ann L. |
9 (RLIN) | 38450 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Cocking, Rodney R. |
9 (RLIN) | 38451 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | National Research Council (U.S.). |
Alt birim | Committee on Developments in the Science of Learning. |
9 (RLIN) | 38452 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | National Research Council (U.S.). |
Alt birim | Committee on Learning Research and Educational Practice. |
9 (RLIN) | 38453 |
852 ## - KONUM | |
-- | 24,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Sağlama kaynağı | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | 370.15 HOW | T 64180 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) | 01.10.2003 | Follett Library Resources | 24.95 |