MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02249cam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
39344 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219000220.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
000118s2000||||dcua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
00008103 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0309064767 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU |
Kimlik doğrulama kodu |
pcc |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU |
Coğrafi alan kodu |
n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1585.3 |
Materyal numarası |
.I57 2000 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
507.1/073 |
Sürüm bilgisi |
21 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Inquiry and the National Science Education Standards : |
Başlığın geri kalanı |
a guide for teaching and learning / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Committee on Development of an Addendum to the National Science Education Standards on Scientific Inquiry, Center for Science, Mathematics, and Engineering Education, National Research Council. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Washington, D.C. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
National Academy Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xviii, 202 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 153-158) and index. |
505 2# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
Inquiry in science and in classrooms -- Inquiry in the National Science Education Standards -- Images of inquiry in K-12 classrooms -- Classroom assessment and inquiry -- Preparing teachers for inquiry-based teaching -- Making the case for inquiry -- Frequently asked questions about inquiry -- Supporting inquiry-based teaching and learning. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Reference and Research Book News. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Science and Children (N.S.T.A.). |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Explains and illustrates how inquiry-based education can be used to teach science content, how to master science, and how to understand science concepts; with strategies for involving students, parental communication, and promoting National Science Education Standards. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Inquiry (Theory of knowledge) |
9 (RLIN) |
38312 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Science |
Genel alt bölüm |
Study and teaching |
-- |
Standards |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
38481 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Science |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
1508 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Theory of knowledge. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
7191 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı |
Center for Science, Mathematics, and Engineering Education. |
Alt birim |
Committee on Development of an Addendum to the National Science Education Standards on Scientific Inquiry. |
9 (RLIN) |
38482 |
852 ## - KONUM |
-- |
21,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |