Number sense and nonsense : (Record no. 22831)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01405nam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 39379 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219000233.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 001220s2001||||ilua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 00065872 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1556523785 (alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | KyLxBWI |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
-- | lcac |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | QA135.5 |
Materyal numarası | .Z368 2001 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.7 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Zaslavsky, Claudia. |
9 (RLIN) | 38596 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Number sense and nonsense : |
Başlığın geri kalanı | building math creativity and confidence through number play / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Claudia Zaslavsky ; [cover and interior illustrations and design, Rattray Design]. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Chicago : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Chicago Review Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2001. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xvi, 140 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 22 x 28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 127-133) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | School Library Journal. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Includes over 80 games and activities designed to help children ages 8 to 12 think intuitively about math. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematical recreations. |
9 (RLIN) | 1385 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
9 (RLIN) | 38303 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematical recreations. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1385 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1402 |
852 ## - KONUM | |
-- | 8,22USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Sağlama kaynağı | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.7 ZAS /I | T 64229 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 01.10.2003 | Follett Library Resources | 8.22 |