"You gotta be the book" : (Kayıt no. 23893)

MARC ayrıntıları
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01647cam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 40521
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219000501.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 960626s1997||||nyu||||||b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 96028696
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0807735663 (pbk. : alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0807735671 (alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780807735664
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780807735671
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1632
Materyal numarası .W54 1997
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 428.4/071/2
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wilhelm, Jeffrey D.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1959-
9 (RLIN) 23051
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı "You gotta be the book" :
Başlığın geri kalanı teaching engaged and reflective reading with adolescents /
Sorumluluk bildirimi, vb. Jeffrey D. Wilhelm ; foreword by Michael W. Smith.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Urbana, Ill. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. NCTE,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1997.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xv, 190 p ;
Boyutlar 24 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Language and literacy series
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 177-184) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Utilizes reader-response literary theory, and draws upon studies of truly engaged adolescent readers, to present a theory for teaching reluctant students how to "see" what they read, ensuring their interest and success.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Junior high school students
Genel alt bölüm Books and reading
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 39805
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading (Secondary)
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 39806
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Junior high school students
Genel alt bölüm Books and reading.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 16444
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 749
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Language and literacy series (New York, N.Y.)
9 (RLIN) 39799
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Kitap
Mevcut
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   428.4 WIL T 74271 18.12.2024 Kitap   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) 15.12.2003
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.