Spelling in use : (Record no. 24551)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01566cam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 41313 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219000620.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 960626s1996||||ilua|||||b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 96028685 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0814146635 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1574 |
Materyal numarası | .L36 1996 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.6/32 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Laminack, Lester L., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1956- |
9 (RLIN) | 40426 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Spelling in use : |
Başlığın geri kalanı | looking closely at spelling in whole language classrooms / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Lester L. Laminack, Katie Wood ; with a foreword by Sandra Wilde ; afterword by Lucy Calkins. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1996. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xiii, 129 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 119-120) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Presents theoretical and practical explanations of how students acquire knowledge of spelling in whole language classrooms. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Orthography and spelling |
-- | Study and teaching (Elementary) |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 40427 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Language experience approach in education |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 38575 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Spelling |
-- | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23079 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Whole language. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 22979 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Ray, Katie Wood, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1964- |
9 (RLIN) | 40428 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | National Council of Teachers of English. |
9 (RLIN) | 1245 |
852 ## - KONUM | |
-- | 30,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | 372.6 LAM | T 73565 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) | 02.03.2004 | 30.00 |