Tarih eğitimine eleştirel yaklaşımlar : (Record no. 26262)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 00710nam a2200205 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 43167
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219001107.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050117s2003||||xx||||||||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9757306959
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (KOC)EDD054C3685D11D9A9A4009027073AB0
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi koln
Transkripsiyon birimi KOC
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Tarih eğitimine eleştirel yaklaşımlar :
Başlığın geri kalanı Avrupalı-Türkiyeli tarih eğitimcileri buluşması Ekim 2001-kasım 2002 /.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Istanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Tarih Vakfı,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2003.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 211 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 24 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not This book is in Turkish.
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi History
Genel alt bölüm Education.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 20299
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   T 907 TAR T 75919 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Türkçe Roman Dışı / Turkish Non Fiction (HS) 17.01.2005
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.