Ergen ve çocukla iletişim : (Record no. 26726)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01728nam a2200337 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 43672
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219001215.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050315s2000||||xx||||||||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9757100110
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (KOC)0A9BCCC3951E11D9A9D7009027073AB0
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOLn
Transkripsiyon birimi KOC
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası T 155.4 MCW
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McWhirter, Jeffries.
9 (RLIN) 43369
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Ergen ve çocukla iletişim :
Başlığın geri kalanı Öğretme destekleme ve çocuk yetiştirme sanatı /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Jeffries Whirter.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Ankara :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. US-A Yayıncılık,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2000.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 173 p ;
Boyutlar 24 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi US-A yayıncılık yayın ;
Cilt/seri atama no.15
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Çocuklar ve problemleri -- Belirgin öğrenme problemleri öğrenme güçlüğü -- Hiperaktivite problemleri -- Çocukların duygusal ihtiyaçları -- çocuk yetiştirme biçemleri -- İletişim : dinlenme ve ilişkinin temel malzemesi -- İletişim : mesaj yollama -- İletişim : Etkili ana baba olma eğitimi -- Yaramazlığın hedeflerini anlamak Adler'in yaklaşımı -- davranışcı yaklaşımlar -- Gerçeklik terapisiyle problem çözme -- Güvengenlik eğitimi -- Ana-babalar için eğitim programı.
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish.
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Adolescent psychology.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2736
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Child psychology.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 676
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Communication in psychology.
9 (RLIN) 43370
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Hyperactive children.
9 (RLIN) 26882
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, of psychology.
9 (RLIN) 29014
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Voltan Acar, Nilüfer.
9 (RLIN) 29028
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı US-A yayıncılık yayın ;
Cilt/seri atama no.15.
9 (RLIN) 29030
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   T 155.4 MCW T 86119 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Kullanım Dışı / Not Available (HS) 15.03.2005
18.12.2024   P 155.4 MCW/I T 82331 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 21.03.2005
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.