Math is language too : (Record no. 28048)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01383cam a22003254a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 45151 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219001616.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 991215s2000||||ilua|||||b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 99087801 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0814121349 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | QA8.7 |
Materyal numarası | .W48 2000 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 510/.71 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Whitin, Phyllis. |
9 (RLIN) | 45371 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Math is language too : |
Başlığın geri kalanı | talking and writing in the mathematics classroom / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Phyllis Whitin, David J. Whitin. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xii, 104 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 26 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "NCTM/National Council of Teachers of Mathematics.". |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. [97]-[99]). |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Reference and Research Book News. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Describes strategies for helping children learn about math in which students write, draw, and talk to each other about the individual ways they work through math concepts. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 1402 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1402 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Whitin, David Jackman, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1947- |
9 (RLIN) | 45372 |
852 ## - KONUM | |
-- | 21,95USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Sağlama kaynağı | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 510 WHI | T 400042 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 04.08.2005 | Follett Library Resources | 21.95 |