Schools for thought : (Record no. 28093)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01510pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 45200
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219001624.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 991001s1994||||maua|||||b||||001|0|eng|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0262521962
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi ICrlF
Transkripsiyon birimi ICrlF
Düzeltme birimi ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1060
Materyal numarası .B78 1994
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/23
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Bruer, John T.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1949-
9 (RLIN) 45440
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Schools for thought :
Başlığın geri kalanı a science of learning in the classroom /
Sorumluluk bildirimi, vb. John T. Bruer.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st MIT Press pbk. ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Cambridge, Mass. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. MIT Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 1994, 1993.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 324 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "A Bradford book.".
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. [303]-316) and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Booklist.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Choice.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents a synthesis of the scientific basis of the art of teaching and of enhancing learning.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognition in children.
9 (RLIN) 13652
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognitive science.
9 (RLIN) 45441
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Aims and objectives.
9 (RLIN) 1215
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
9 (RLIN) 2846
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Aims and objectives.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1215
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2846
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Theory of knowledge.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 7191
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   370.15 BRU T 202555 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) 26.09.2005
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.