MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01510pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
45200 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219001624.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
991001s1994||||maua|||||b||||001|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0262521962 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
ICrlF |
Transkripsiyon birimi |
ICrlF |
Düzeltme birimi |
ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU |
Coğrafi alan kodu |
n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1060 |
Materyal numarası |
.B78 1994 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
370.15/23 |
Sürüm bilgisi |
21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Bruer, John T., |
Bir isim ile ilişkili tarihler |
1949- |
9 (RLIN) |
45440 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Schools for thought : |
Başlığın geri kalanı |
a science of learning in the classroom / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
John T. Bruer. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ |
Sürüm bildirimi |
1st MIT Press pbk. ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Cambridge, Mass. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
MIT Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
1994, 1993. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
x, 324 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
23 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ |
Genel not |
"A Bradford book.". |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. [303]-316) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Booklist. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Choice. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Presents a synthesis of the scientific basis of the art of teaching and of enhancing learning. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Cognition in children. |
9 (RLIN) |
13652 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Cognitive science. |
9 (RLIN) |
45441 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Education |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Genel alt bölüm |
Aims and objectives. |
9 (RLIN) |
1215 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) |
7193 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching. |
9 (RLIN) |
2846 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Education |
Coğrafi alt bölüm |
United States |
Genel alt bölüm |
Aims and objectives. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
1215 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Psychology of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
1065 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
2846 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Theory of knowledge. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
7191 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |