Teaching listening comprehension / (Record no. 30552)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01723pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 48084
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002332.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 830307s1984||||enka|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 83005173
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521255090
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521287812 (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780521255097
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780521287814 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1065
Materyal numarası .U7 1984
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 808.59/07
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Ur, Penny.
9 (RLIN) 40972
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Teaching listening comprehension /
Sorumluluk bildirimi, vb. Penny Ur.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Cambridge University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 1984.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 173 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 24 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cambridge handbooks for language teachers
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 169-172) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A guide to developing listening comprehension skills in the language classroom that defines the characteristics of real-life listening, analyzes the problems encountered by language learners, and discusses the issues related to planning successful classroom listening practice.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Attention.
9 (RLIN) 49039
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Comprehension.
9 (RLIN) 23022
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Listening comprehension.
9 (RLIN) 49040
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Listening
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 41044
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Attention.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 49039
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Listening
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 41044
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1065
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cambridge handbooks for language teachers.
9 (RLIN) 13759
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 428.34 UR T 219254 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 04.10.2006
18.12.2024   P 428.34 UR /I T 213514 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 18.12.2006
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.