Using folktales / (Record no. 30559)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01779pam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 48091
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002334.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 000302s2000||||enkab||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00028901
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 052163749X (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1576
Materyal numarası .T34 2000
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 428/.0071
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Taylor, Eric K.
Tam ad biçimi (Eric Kenneth)
9 (RLIN) 49053
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Using folktales /
Sorumluluk bildirimi, vb. Eric K. Taylor.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Cambridge University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2000.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 302 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill., maps ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cambridge handbooks for language teachers
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 277-286) and indexes.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains how educators can use the unique characteristics of folktales to promote language learning, with practical ideas for using folktales in the classroom to generate listening and reading texts, develop critical thinking skills, stimulate discussion, address grammar, and build academic skills.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Foreign speakers.
9 (RLIN) 23090
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language arts (Elementary)
9 (RLIN) 40973
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Tales
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 49054
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Tales
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Activity programs.
9 (RLIN) 49055
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English as a second language.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 25819
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Folklore
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 49056
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language arts.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 14527
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cambridge handbooks for language teachers.
9 (RLIN) 13759
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 428.007 TAY T 219263 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 04.10.2006
18.12.2024   P 428.007 TAY /I T 209437 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 15.12.2006
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.