MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01779pam a2200385 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
48091 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219002334.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
000302s2000||||enkab||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
00028901 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
052163749X (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU |
Kimlik doğrulama kodu |
pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1576 |
Materyal numarası |
.T34 2000 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
428/.0071 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Taylor, Eric K. |
Tam ad biçimi |
(Eric Kenneth) |
9 (RLIN) |
49053 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Using folktales / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Eric K. Taylor. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Cambridge University Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
x, 302 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill., maps ; |
Boyutlar |
23 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ |
Süreli yayın bildirimi |
Cambridge handbooks for language teachers |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 277-286) and indexes. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Explains how educators can use the unique characteristics of folktales to promote language learning, with practical ideas for using folktales in the classroom to generate listening and reading texts, develop critical thinking skills, stimulate discussion, address grammar, and build academic skills. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
English language |
Genel alt bölüm |
Study and teaching |
-- |
Foreign speakers. |
9 (RLIN) |
23090 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Language arts (Elementary) |
9 (RLIN) |
40973 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Tales |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
9 (RLIN) |
49054 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Tales |
Genel alt bölüm |
Study and teaching |
-- |
Activity programs. |
9 (RLIN) |
49055 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
English as a second language. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
25819 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Folklore |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
49056 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Language arts. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
14527 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI |
Tek biçim eser adı |
Cambridge handbooks for language teachers. |
9 (RLIN) |
13759 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |