Writing simple poems : (Record no. 30560)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01708cam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 48092
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002335.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 001030s2001||||enka||||||||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00052919
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521785529 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası PE1128.A2
Materyal numarası H65 2001
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 808.1
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Holmes, Vicki L.
9 (RLIN) 49057
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Writing simple poems :
Başlığın geri kalanı pattern poetry for language acquisition /
Sorumluluk bildirimi, vb. Vicki L. Holmes and Margaret R. Moulton.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Cambridge University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2001.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 154 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cambridge handbooks for language teachers
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not Includes index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains how teachers can use poetry writing as a medium to teach and reinforce structure, vocabulary, parts of speech, and punctuation, and well as improve grammar and writing skills.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Concrete poetry
Genel alt bölüm Authorship
-- Study and teaching.
9 (RLIN) 49058
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Creative writing
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 35721
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Foreign speakers.
9 (RLIN) 23090
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Concrete poetry
Genel alt bölüm Technique
-- Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 49059
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Creative writing
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 35721
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English as a second language
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 40638
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Moulton, Margaret R.
9 (RLIN) 49060
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cambridge handbooks for language teachers.
9 (RLIN) 13759
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 808.1 HOL T 219265 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 04.10.2006
18.12.2024   P 808.1 HOL /I T 209434 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 13.12.2006
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.