Learner autonomy : (Record no. 30567)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01358cam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 48099
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002336.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 001030s2000||||enka|||||b||||001|0|tur|d
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00710233
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521775345
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocm44562865
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi UKM
Transkripsiyon birimi UKM
Düzeltme birimi C#P
-- DLC
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu lccopycat
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1060
Materyal numarası .S35 2000
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/23
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Scharle, Ágota.
9 (RLIN) 49072
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Learner autonomy :
Başlığın geri kalanı a guide to developing learner responsibility /
Sorumluluk bildirimi, vb. Ágota Scharle, Anita Szabó.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Cambridge University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2000.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vi, 112 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cambridge handbooks for language teachers [i.e. teachers]
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Foreign speakers.
9 (RLIN) 23090
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Independent study.
9 (RLIN) 32257
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learner autonomy.
9 (RLIN) 49073
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Motivation in education.
9 (RLIN) 40364
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Szabó, Anita.
9 (RLIN) 49074
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cambridge handbooks for language teachers.
9 (RLIN) 13759
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Toplam süresi uzatılanlar İade tarihi Son ödünç verme tarihi
18.12.2024   P 370.15 SCH T 219273 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 04.10.2006      
21.12.2024 1 P 370.15 SCH /I T 209435 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 15.12.2006 10 14.12.2022 21.12.2024
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.