Task-based language teaching / (Record no. 30573)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01384cam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 48105
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002338.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050706s2004||||enka|||||b||||001|0|tur|d
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2005298222
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521549477 (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521840171
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocm58564704
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi GSU
Transkripsiyon birimi GSU
Düzeltme birimi DLC
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu lccopycat
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası P53
Materyal numarası .N88 2004
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 418/.0071
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Nunan, David.
9 (RLIN) 41043
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Task-based language teaching /
Sorumluluk bildirimi, vb. David Nunan.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York, NY, USA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Cambridge University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2004.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xv, 222 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 24 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cambridge language teaching library
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "A comprehensively revised edition of Designing tasks for the communicative classroom"--Cover.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and indexes.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Communicative competence.
9 (RLIN) 48887
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language and languages
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 37518
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Task analysis in education.
9 (RLIN) 49087
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Nunan, David.
Eserin adı Designing tasks for the communicative classroom.
9 (RLIN) 49088
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cambridge language teaching library.
9 (RLIN) 49085
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Toplam süresi uzatılanlar Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 1 1 P 428.007 NUN T 219280 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 04.10.2006
18.12.2024     P 428.007 NUN /I T 209517   18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 18.12.2006
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.