Approaches and methods in language teaching / (Record no. 30576)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01592pam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 48108
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002338.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 000920s2001||||enk||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00048624
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521008433
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521803659
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780521008433
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780521803656
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası P51
Materyal numarası .R467 2001
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 418/.0071
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Richards, Jack C.
9 (RLIN) 9240
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Approaches and methods in language teaching /
Sorumluluk bildirimi, vb. Jack C. Richards and Theodore S. Rodgers.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Cambridge University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2001.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 270 p ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cambridge language teaching library
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and indexes.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Surveys the major approaches and methods in language teaching such as grammar translation and audiolingualism; and examines each approach in terms of its theory of language and language learning, goals, syllabus, and classroom techniques.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language and languages
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 37518
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language and languages
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 37518
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Rodgers, Theodore S.,
Tam ad biçimi (Theodore Stephen),
Bir isim ile ilişkili tarihler 1934-
9 (RLIN) 49092
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cambridge language teaching library.
9 (RLIN) 49085
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 428.007 RIC T 219283 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 04.10.2006
18.12.2024   P 428.007 RIC /I T 209529 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 20.12.2006
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.