A puzzle a day / (Record no. 31143)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00614nam a2200205 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 48693 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219002527.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 070111s2005||||xx||||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 189961852X |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)24812CB9A97644AFA8B620303140FA9C |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLkk |
Transkripsiyon birimi | KOC |
Düzeltme birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Lucas, Vivien. |
9 (RLIN) | 49995 |
245 12 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | A puzzle a day / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Vivien Lucas. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Norfolk : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Tarquin, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2005. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 96 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | 16x16 cm. |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematical recreations. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1385 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 793.74 LUC /I | T 213596 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 11.01.2007 |