Meet me in Istanbul / (Record no. 31707)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00606nam a2200205 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 49347 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219002714.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 070209s1992||||xx||||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0435272233 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)971A400FFBC74BC0A33A9DB42F080631 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | koln |
Transkripsiyon birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Chisholm, Richard. |
9 (RLIN) | 50897 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Meet me in Istanbul / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Richard Chisholm. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Oxford : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Heinemann ELT, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 1992. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 63 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 20 cm. |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Fiction. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 7152 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | F CHI /I | T 211270 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 09.02.2007 |