How to reach & teach students with dyslexia / (Record no. 31772)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01248pam a2200313 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 49416 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219002725.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 040810s2000||||caua|||||b||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0130320188 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LC4708 |
Materyal numarası | .S86 2000 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.91/44 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Stowe, Cynthia. |
9 (RLIN) | 50988 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | How to reach & teach students with dyslexia / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Cynthia M. Stowe. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | How to reach and teach students with dyslexia |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | San Francisco, CA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Jossey-Bass, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxviii, 337 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 335-337). |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | A reference guide for parents of children with dyslexia that provides activity sheets, exercises, strategies, and suggestions designed to help children excel in school despite their learning disability. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Dyslexia. |
9 (RLIN) | 10586 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Dyslexics |
Genel alt bölüm | Education. |
9 (RLIN) | 50989 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Dyslexia. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 10586 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Dyslexics |
Genel alt bölüm | Education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 50989 |
852 ## - KONUM | |
-- | 35,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.91 STO /I | T 210497 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 19.02.2007 | 35.00 |