How to reach & teach students with dyslexia / (Record no. 31772)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01248pam a2200313 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 49416
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002725.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 040810s2000||||caua|||||b||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0130320188
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi ICrlF
Transkripsiyon birimi ICrlF
Düzeltme birimi ICrlF
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LC4708
Materyal numarası .S86 2000
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.91/44
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Stowe, Cynthia.
9 (RLIN) 50988
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı How to reach & teach students with dyslexia /
Sorumluluk bildirimi, vb. Cynthia M. Stowe.
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık How to reach and teach students with dyslexia
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. San Francisco, CA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Jossey-Bass,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2000.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xxviii, 337 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 335-337).
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A reference guide for parents of children with dyslexia that provides activity sheets, exercises, strategies, and suggestions designed to help children excel in school despite their learning disability.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Dyslexia.
9 (RLIN) 10586
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Dyslexics
Genel alt bölüm Education.
9 (RLIN) 50989
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Dyslexia.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 10586
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Dyslexics
Genel alt bölüm Education.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 50989
852 ## - KONUM
-- 35,00USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.91 STO /I T 210497 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 19.02.2007 35.00
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.