Homework success for children with ADHD : (Record no. 31773)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01810pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 49417
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002726.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 001017s2001||||nyu||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00051383
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1572306165 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LC4713.2
Materyal numarası .P69 2001
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.93
Sürüm bilgisi 21
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.94
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Power, Thomas J.
9 (RLIN) 50990
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Homework success for children with ADHD :
Başlığın geri kalanı a family- school intervention program /
Sorumluluk bildirimi, vb. Thomas J. Power, James L. Karustis, Dina F. Habboushe ; foreword by Susan M. Sheridan.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Guilford Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2001.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xviii, 232 p ;
Boyutlar 28 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi The Guilford school practitioner series
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 219-226) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides parents and teachers with detailed instructions for setting up a homework intervention program to help students in grades one through six who have ADHD, explaining how to implement specialized instructional and behavioral interventions to facilitate learning.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Attention-deficit hyperactivity disorder.
9 (RLIN) 50991
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Attention-deficit-disordered children
Genel alt bölüm Education.
9 (RLIN) 50992
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Home and school.
9 (RLIN) 50993
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Homework.
9 (RLIN) 1266
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Attention-deficit hyperactivity disorder.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 50991
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Home and school.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 50993
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Homework.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1266
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Habboushe, Dina F.
9 (RLIN) 50994
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Karustis, James L.
9 (RLIN) 50995
830 #4 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı The Guilford school practitioner series.
9 (RLIN) 50996
852 ## - KONUM
-- 40,00USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.94 POW /I T 210498 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 19.02.2007 40.00
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.