Learning, creating, and using knowledge : (Kayıt no. 31783)
[ düz görünüm ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01262cam a2200325 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 49427 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219002727.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 970718s1998||||njua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 97033965 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0805826254 (cloth : alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0805826262 (pbk : alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780805826258 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780805826265 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1060 |
Materyal numarası | .N677 1998 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/23 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Novak, Joseph Donald. |
9 (RLIN) | 51006 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Learning, creating, and using knowledge : |
Başlığın geri kalanı | concept maps as facilitative tools in schools and corporations / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Joseph D. Novak. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Mahwah, N.J. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | L. Erlbaum Associates, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 1998. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xviii, 251 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 231-239) and indexes. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cognitive maps (Psychology) |
9 (RLIN) | 32078 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Constructivism (Education) |
9 (RLIN) | 23176 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Instructional systems |
Genel alt bölüm | Design. |
9 (RLIN) | 51007 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) | 7193 |
852 ## - KONUM | |
-- | 30,00USD |
852 ## - KONUM | |
-- | 30,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Kitap |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Kopya numarası | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.15 NOV | T 224313 | 2 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 19.02.2007 | 30.00 | |||||
18.12.2024 | P 370.15 NOV/I | T 210500 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 19.02.2007 | 30.00 |