Helping children overcome learning difficulties / (Record no. 31928)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01404pam a2200301 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 49577 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219002743.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 921026s1993||||nyua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 92038190 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0802773966 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780802773968 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LC4704 |
Materyal numarası | .R67 1993 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.9 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Rosner, Jerome. |
9 (RLIN) | 51139 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Helping children overcome learning difficulties / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Jerome Rosner. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 3rd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Walker, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 1993. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xvii, 286 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 273-278) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Describes learning disability, dyslexia, attention deficit disorder, and similar conditions in behavioral rather than medical terms, explains how children with learning disabilities are identified, discusses the tests that should be administered once a child is designated as learning disabled, and features an action plan that maps out the steps to take to help a child with a learning disability. Includes activities. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning disabled children |
Genel alt bölüm | Education. |
9 (RLIN) | 51140 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning disabled children |
Genel alt bölüm | Education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 51140 |
852 ## - KONUM | |
-- | 30,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.9 ROS/I | T 219440 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 05.03.2007 | 30.00 |