Schools that learn : (Record no. 32607)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01616pam a2200385 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 50576 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219002931.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 000518s2000||||nyua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 00034601 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0385493231 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB2822.82 |
Materyal numarası | .S38 2000 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.2/07 |
Sürüm bilgisi | 21 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Schools that learn : |
Başlığın geri kalanı | a fifth discipline fieldbook for educators, parents, and everyone who cares about education / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Peter Senge ... [et al.]. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st Currency pbk. ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Doubleday, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | ix, 593 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "A Currency book.". |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "A fifth discipline resource.". |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Publisher's Weekly. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Explains how to develop and maintain schools that are consistently effective; includes real-world examples from teachers and administrators and covers philosophies and practices in the classroom, the school as a whole, and the community. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 52024 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Organizational learning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 52025 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23171 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 52024 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23172 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Senge, Peter M. |
9 (RLIN) | 27320 |
852 ## - KONUM | |
-- | 45,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.2 SCH | T 219893 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 25.09.2007 | 45.00 |