Schools that learn : (Record no. 32607)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01616pam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 50576
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002931.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 000518s2000||||nyua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00034601
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0385493231 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2822.82
Materyal numarası .S38 2000
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.2/07
Sürüm bilgisi 21
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Schools that learn :
Başlığın geri kalanı a fifth discipline fieldbook for educators, parents, and everyone who cares about education /
Sorumluluk bildirimi, vb. Peter Senge ... [et al.].
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st Currency pbk. ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Doubleday,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2000.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 593 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "A Currency book.".
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "A fifth discipline resource.".
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Publisher's Weekly.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains how to develop and maintain schools that are consistently effective; includes real-world examples from teachers and administrators and covers philosophies and practices in the classroom, the school as a whole, and the community.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 52024
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Organizational learning
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 52025
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School improvement programs
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23171
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 52024
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School improvement programs.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23172
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Senge, Peter M.
9 (RLIN) 27320
852 ## - KONUM
-- 45,00USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.2 SCH T 219893 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 25.09.2007 45.00
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.