Physics : (Record no. 33048)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01532pam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 51083 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219003101.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 100120s2007||||enkabg|||b||||001|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 019915144X |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780199151448 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 530 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Kirk, Tim. |
9 (RLIN) | 52762 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Physics : |
Başlığın geri kalanı | course companion / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Tim Kirk, Neil Hodgson. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Oxford University Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2007. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 352 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill., maps, music ; |
Boyutlar | 28 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | IB diploma programme |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | A resource for students participating in the International Baccalaureate Diploma Programme that provides content and activities which enhance knowledge and encourage thinking and reflection about topics in physics. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | International baccalaureate |
Form alt bölümü | Study guides. |
9 (RLIN) | 42652 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Physics |
Genel alt bölüm | Examinations |
Form alt bölümü | Study guides. |
9 (RLIN) | 25006 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Physics |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 17475 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | IB Programme |
Genel alt bölüm | Physics. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 52763 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | International baccalaureate |
Form alt bölümü | Study guides. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 42652 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Physics |
Genel alt bölüm | Examinations |
Form alt bölümü | Study guides. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 25006 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Physics |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 17475 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hodgson, Neil. |
9 (RLIN) | 52764 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | IB diploma programme. |
9 (RLIN) | 51559 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 530 KIR | T 212997 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 03.12.2007 |