Gifted children and gifted education : (Record no. 33105)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01573pam a2200349 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 51149 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219003109.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 060308s2006||||azua|||||bf|||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2006008291 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0910707731 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780910707732 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LC3993.9 |
Materyal numarası | .D383 2006 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.95 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Davis, Gary A., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1938- |
9 (RLIN) | 52822 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Gifted children and gifted education : |
Başlığın geri kalanı | a handbook for teachers and parents / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Gary A. Davis. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Scottsdale, AZ : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Great Potential Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2006. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xi, 331 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 285-302) and indexes. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Choice. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers parents an overview of the concept of giftedness in children, addressing the pros and cons of enrolling students in a gifted program, sharing practical suggestions on how they can encourage their gifted children to excel in school. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Gifted children |
Genel alt bölüm | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) | 52823 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Talented students |
Genel alt bölüm | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) | 52824 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | College students |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Education |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 52825 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Gifted children |
Genel alt bölüm | Education |
Form alt bölümü | Handbooks, manuals, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 52826 |
852 ## - KONUM | |
-- | 24,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.95 DAV/ I | T 214077 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 11.12.2007 | 24.00 |