Worth a fortune / (Record no. 3367)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00679cam a2200205ui 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 17136 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218230039.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 770419s1967||||enka||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0582537215 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Alexander, L. G. |
9 (RLIN) | 6990 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Worth a fortune / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | L. G. Alexander ; illustrated by John Gejpel. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | London : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Longman, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1967. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 32 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. (col ; |
Boyutlar | 14 x 22 cm. |
490 0# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Longman structural readers ; stage 2 |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | Vocabulary level: 500 words. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Form alt bölümü | Textbooks for foreign speakers. |
9 (RLIN) | 1806 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | EF ALE /I | T 10437 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 30.01.2012 |