MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02364pam a2200457 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
53517 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219003614.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
051022s2006||||ctua|||||b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2005030843 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
1591582466 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
Z675.S3 |
Materyal numarası |
S956 2006 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
027.8 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Sykes, Judith A., |
Bir isim ile ilişkili tarihler |
1957- |
9 (RLIN) |
55296 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Brain friendly school libraries / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Judith Anne Sykes. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Westport, CT : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Libraries Unlimited, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
2006. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xxi, 109 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
26 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. [101]-103) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
Key concepts and literature -- Ellen Langer, mindful learning -- Bob Sylwester, applying biological research -- Pat Wolfe, brain research and educational practice -- Creating a brain friendly school library plan -- Brain friendly space -- Resource-based learning : collection -- Learning styles : memory -- Inquiry and action research -- Information literacy -- Projects -- Sensory learning : literature and the arts -- Cooperative learning : collaborative planning and learning -- Reflective learning. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Resource Links. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Voice of Youth Advocates (V.O.Y.A.). |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Presents a guide to aligning school library programs and instructional practice with research on the key concepts of brain-compatibility learning. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Brain. |
9 (RLIN) |
1045 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Information literacy |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
9 (RLIN) |
55283 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning |
Genel alt bölüm |
Physiological aspects. |
9 (RLIN) |
55297 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Libraries and education. |
9 (RLIN) |
38477 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
School librarian participation in curriculum planning. |
9 (RLIN) |
55298 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
School libraries |
Genel alt bölüm |
Aims and objectives. |
9 (RLIN) |
55299 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teacher-librarians. |
9 (RLIN) |
55300 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Brain. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
1045 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Curriculum planning. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
21837 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Information literacy |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
55283 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning and scholarship |
Genel alt bölüm |
Physiological aspects. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
55301 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Libraries and education. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
38477 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
School libraries. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
18288 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teacher-librarians. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
55300 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |