Mathematical investigations in your classroom : (Kayıt no. 3534)
[ düz görünüm ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00649nam a2200205 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 17307 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218230109.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 950223s1988||||xx||||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0333446283 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)E9585083607248A1AAE0AB3A494E91DB |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOL |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Pirie, Susan. |
9 (RLIN) | 7611 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Mathematical investigations in your classroom : |
Başlığın geri kalanı | a guide for teachers / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Susan Pirie. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | London : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Macmillan, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 1988. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 80 p. |
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Coğrafi alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 7612 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Kitap |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 510 PIR | T 6627 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 30.01.2012 |