Beyond quality in early childhood education and care : (Record no. 35577)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01746cam a22003498a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 53852 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219003658.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 060703s2006||||nyu||||||b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2006021949 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0415418488 (hardback) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0415418496 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1139.23 |
Materyal numarası | .D25 2006 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372.21 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Dahlberg, Gunilla, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1945- |
9 (RLIN) | 55666 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Beyond quality in early childhood education and care : |
Başlığın geri kalanı | languages of evaluation / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Gunilla Dahlberg, Peter Moss and Alan Pence. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York, NY : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Routledge, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2006. |
263 ## - ÖNGÖRÜLEN YAYIN TARİHİ | |
Öngörülen yayın tarihi | 0612 |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | p. cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | What this book is about -- Theoretical perspectives : modernity and postmodernity, power and ethics -- Constructing early childhood institution : what do we think it is? -- Constructing the early childhood institution : what do we think they are for? -- Beyond the discourse of quality to the discourse of meaning making -- The stockholm project : constructing a pedagogy that speaks in the voice of the child, the pedagogue and the parent -- Pedagogical documentation : a practice for reflection and democracy -- Minority directions in the majority world : threats and possibilities. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Child care services. |
9 (RLIN) | 55667 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Critical pedagogy. |
9 (RLIN) | 22920 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Early childhood education |
Genel alt bölüm | Philosophy. |
9 (RLIN) | 55668 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Postmodernism and education. |
9 (RLIN) | 55669 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Moss, Peter, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1945- |
9 (RLIN) | 55670 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Pence, Alan R., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1948- |
9 (RLIN) | 55671 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | 372.21 DAH | T 206457 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) | 09.05.2008 |