Beyond quality in early childhood education and care : (Record no. 35577)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01746cam a22003498a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 53852
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219003658.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 060703s2006||||nyu||||||b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2006021949
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0415418488 (hardback)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0415418496 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1139.23
Materyal numarası .D25 2006
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 372.21
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Dahlberg, Gunilla,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1945-
9 (RLIN) 55666
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Beyond quality in early childhood education and care :
Başlığın geri kalanı languages of evaluation /
Sorumluluk bildirimi, vb. Gunilla Dahlberg, Peter Moss and Alan Pence.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York, NY :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Routledge,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2006.
263 ## - ÖNGÖRÜLEN YAYIN TARİHİ
Öngörülen yayın tarihi 0612
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam p. cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu What this book is about -- Theoretical perspectives : modernity and postmodernity, power and ethics -- Constructing early childhood institution : what do we think it is? -- Constructing the early childhood institution : what do we think they are for? -- Beyond the discourse of quality to the discourse of meaning making -- The stockholm project : constructing a pedagogy that speaks in the voice of the child, the pedagogue and the parent -- Pedagogical documentation : a practice for reflection and democracy -- Minority directions in the majority world : threats and possibilities.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Child care services.
9 (RLIN) 55667
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Critical pedagogy.
9 (RLIN) 22920
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Early childhood education
Genel alt bölüm Philosophy.
9 (RLIN) 55668
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Postmodernism and education.
9 (RLIN) 55669
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Moss, Peter,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1945-
9 (RLIN) 55670
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Pence, Alan R.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1948-
9 (RLIN) 55671
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   372.21 DAH T 206457 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) 09.05.2008
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.