Teaching children with dyslexia : (Record no. 35581)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01375pam a2200325 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 53856 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219003659.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 051207s2007||||enka|||f|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2005035758 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0415324548 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780415324540 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LC4708 |
Materyal numarası | .O88 2007 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.91/44 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Ott, Philomena. |
9 (RLIN) | 55664 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Teaching children with dyslexia : |
Başlığın geri kalanı | a practical guide / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Philomena Ott ; [foreword by Richard Branson]. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Routledge, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2007. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xvi, 300 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 25 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. [269]-290) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers advice to teachers on how to recognize the specific learning difficulties associated with dyslexia, discusses synthetic and analytic phonics, and explains the importance of a working relationship between home and school and other topics. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Dyslexic children |
Genel alt bölüm | Ability testing. |
9 (RLIN) | 55677 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Dyslexic children |
Genel alt bölüm | Education. |
9 (RLIN) | 55678 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Ability |
Genel alt bölüm | Testing. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 22957 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Dyslexic children |
Genel alt bölüm | Education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 55678 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | 371.91 OTT | T 206460 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) | 09.05.2008 |