MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01567pam a22003254a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
55006 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219004019.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
030711s2003||||caua|||||b||||001|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0962936049 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
ICrlF |
Transkripsiyon birimi |
ICrlF |
Düzeltme birimi |
ICrlF |
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB2844.1.N4 |
Materyal numarası |
B74 2003 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
371.102 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Breaux, Annette L. |
9 (RLIN) |
57363 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
New teacher induction : |
Başlığın geri kalanı |
how to train, support, and retain new teachers / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Annette L. Breaux and Harry K. Wong. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Mountainview, Calif. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Harry K. Wong Publications, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2003. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xi, 226 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
col. ill ; |
Boyutlar |
28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references and index. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Discusses the importance of training, supporting, and retaining new teachers, presents a step-by-step process for structuring an induction program, and features a list of replicable induction programs. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Effective teaching |
Form alt bölümü |
Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) |
57364 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
First year teachers |
Genel alt bölüm |
In-service training |
Form alt bölümü |
Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) |
57365 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Mentoring in education |
Form alt bölümü |
Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) |
57366 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Effective teaching |
Form alt bölümü |
Handbooks, manuals, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
57364 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Mentoring in education |
Form alt bölümü |
Handbooks,manuals, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
57367 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teachers |
Genel alt bölüm |
In-service training |
Form alt bölümü |
Handbooks, manuals, etc. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
57368 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Wong, Harry K., |
Bir isim ile ilişkili tarihler |
1932- |
9 (RLIN) |
57369 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |