Higher order thinking in science classrooms : (Record no. 37735)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01042cam a22002894a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 56177 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004316.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 031229s2004||||ne|a|||||b||||001|0|tur|| |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1402018533 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)A84F5E2798274EA28523F5E0C28C2339 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | KOC |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | Q181 |
Materyal numarası | .Z58 2004 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 507.1 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Zohar, 'Anat. |
9 (RLIN) | 58829 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Higher order thinking in science classrooms : |
Başlığın geri kalanı | students' learning and teachers' professional development / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Anat Zohar. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Boston : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Kluwer Academic, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2004. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xvi, 243 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 25 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 221-229) and index. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) | 7193 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science teachers |
Genel alt bölüm | Training of. |
9 (RLIN) | 58830 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Secondary) |
9 (RLIN) | 46847 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Thought and thinking. |
9 (RLIN) | 830 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Kopya numarası | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 507.1 ZOH | T 223279 | 1 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 14.01.2009 |