MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01696cam a22003854a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
56181 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219004317.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
040729s2004||||ilua|||||b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2004017792 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0814158196 (pbk) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU |
Kimlik doğrulama kodu |
pcc |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU |
Coğrafi alan kodu |
n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1576 |
Materyal numarası |
.O29 2004 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
372.64/044 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
O'Connor, John S. |
9 (RLIN) |
58840 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Wordplaygrounds : |
Başlığın geri kalanı |
reading, writing, and performing poetry in the English classroom / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
John S. O'Connor. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ |
Uygun başlık/Kısa başlık |
Word playgrounds |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2004. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xiii, 155 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
25 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 153-154). |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Voice of Youth Advocates (V.O.Y.A.). |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Offers a variety of new approaches to teaching poetry in middle school and high school classrooms, with more than twenty-five activities designed to sharpen students' writing and self-understanding and heighten their awareness of the world around them. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Creative writing (Middle school) |
9 (RLIN) |
58841 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Creative writing (Secondary) |
9 (RLIN) |
58842 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Oral interpretation of poetry. |
9 (RLIN) |
58843 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Poetry |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Middle school) |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
58844 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Poetry |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Secondary) |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
58845 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Creative writing. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
3152 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Poetry |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
23743 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |