Helping students become strategic learners : (Record no. 37746)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01291pam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 56188 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004319.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 921125s1993||||maua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 92042227 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0914797808 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0914797859 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1590.3 |
Materyal numarası | .S34 1993 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372/.01/9 |
Sürüm bilgisi | 20 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Scheid, Karen, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1946- |
9 (RLIN) | 58855 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Helping students become strategic learners : |
Başlığın geri kalanı | guidelines for teaching / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Karen Scheid. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Cambridge, MA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Brookline Books, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1993. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 229 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Cognitive strategy training series |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. [181]-221) and index. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cognitive learning. |
9 (RLIN) | 23020 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Composition and exercises |
-- | Study and teaching (Elementary) |
9 (RLIN) | 49049 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
9 (RLIN) | 38303 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading (Elementary) |
9 (RLIN) | 22976 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching |
Genel alt bölüm | Aids and devices. |
9 (RLIN) | 1240 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Thought and thinking |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
9 (RLIN) | 58856 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Cognitive strategy training series. |
9 (RLIN) | 58857 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Kopya numarası | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.01 SCH | T 223290 | 1 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 14.01.2009 |