Helping students become strategic learners : (Record no. 37746)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01291pam a2200337 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 56188
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004319.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 921125s1993||||maua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 92042227
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0914797808
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0914797859
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1590.3
Materyal numarası .S34 1993
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 372/.01/9
Sürüm bilgisi 20
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Scheid, Karen,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1946-
9 (RLIN) 58855
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Helping students become strategic learners :
Başlığın geri kalanı guidelines for teaching /
Sorumluluk bildirimi, vb. Karen Scheid.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Cambridge, MA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Brookline Books,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1993.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 229 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cognitive strategy training series
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. [181]-221) and index.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognitive learning.
9 (RLIN) 23020
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Composition and exercises
-- Study and teaching (Elementary)
9 (RLIN) 49049
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching (Elementary)
9 (RLIN) 38303
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading (Elementary)
9 (RLIN) 22976
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Genel alt bölüm Aids and devices.
9 (RLIN) 1240
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching (Elementary)
9 (RLIN) 58856
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cognitive strategy training series.
9 (RLIN) 58857
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Kopya numarası Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.01 SCH T 223290 1 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 14.01.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.