Understanding by design : (Kayıt no. 37758)

MARC ayrıntıları
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01544aam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 56200
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004320.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 040727s2004||||vaua||||||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0871208555
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi ICrlF
Transkripsiyon birimi ICrlF
Düzeltme birimi ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2806.15
Materyal numarası .M395 2004
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 375/.001
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McTighe, Jay.
9 (RLIN) 58865
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Understanding by design :
Başlığın geri kalanı professional development workbook /
Sorumluluk bildirimi, vb. Jay McTighe and Grant Wiggins.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2004.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vi, 295 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Teacher Librarian.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides resources to educators in developing curriculum and assessments and includes templates for designing a unit or course, criteria for reviewing curricular designs, workshop activities, and graphic organizers.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Comprehension.
9 (RLIN) 23022
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 32026
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum-based assessment
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 58866
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning.
9 (RLIN) 124
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Achievement tests
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 58867
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Apperception.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 58868
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 32026
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23165
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wiggins, Grant P.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1950-
9 (RLIN) 58869
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Kitap
Mevcut
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Kopya numarası Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 375.001 MCT T 223294 1 18.12.2024 Kitap   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 14.01.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.