Understanding by design : (Kayıt no. 37758)
[ düz görünüm ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01544aam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 56200 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004320.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 040727s2004||||vaua||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0871208555 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB2806.15 |
Materyal numarası | .M395 2004 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 375/.001 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | McTighe, Jay. |
9 (RLIN) | 58865 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Understanding by design : |
Başlığın geri kalanı | professional development workbook / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Jay McTighe and Grant Wiggins. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2004. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | vi, 295 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 28 cm. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Teacher Librarian. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides resources to educators in developing curriculum and assessments and includes templates for designing a unit or course, criteria for reviewing curricular designs, workshop activities, and graphic organizers. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Comprehension. |
9 (RLIN) | 23022 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 32026 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum-based assessment |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 58866 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning. |
9 (RLIN) | 124 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Achievement tests |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 58867 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Apperception. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 58868 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 32026 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning and scholarship. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23165 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Wiggins, Grant P., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1950- |
9 (RLIN) | 58869 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Kitap |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Kopya numarası | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 375.001 MCT | T 223294 | 1 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 14.01.2009 |