The process of education / (Record no. 38257)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01374cam a22003131 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 56735 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004453.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 050801s1977||||mau|||||||||||001|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0674710010 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB885 |
Materyal numarası | .B78 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370/.1 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Bruner, Jerome S. |
Tam ad biçimi | (Jerome Seymour) |
9 (RLIN) | 59629 |
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | The process of education / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Jerome S. Bruner. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Cambridge, Mass. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Harvard University Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1977. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxvi, 97 p ; |
Boyutlar | 21 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "A landmark in educational theory"--Cover. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | Includes index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | An argument for curriculum reform in early education that demonstrates that the basic concepts of science and the humanities can be grasped at a very early age and argues that young children should be introduced to those concepts in order to improve their grasp of the subject. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum change. |
9 (RLIN) | 59630 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Aims and objectives. |
9 (RLIN) | 16835 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 21837 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Aims and objectives. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 16835 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370 BRU | T 218429 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 09.03.2009 | |||||
18.12.2024 | P 370 BRU /I | T 222084 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 02.03.2009 |