The process of education / (Record no. 38257)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01374cam a22003131 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 56735
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004453.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050801s1977||||mau|||||||||||001|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0674710010
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB885
Materyal numarası .B78
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370/.1
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Bruner, Jerome S.
Tam ad biçimi (Jerome Seymour)
9 (RLIN) 59629
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The process of education /
Sorumluluk bildirimi, vb. Jerome S. Bruner.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Cambridge, Mass. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Harvard University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1977.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xxvi, 97 p ;
Boyutlar 21 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "A landmark in educational theory"--Cover.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not Includes index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. An argument for curriculum reform in early education that demonstrates that the basic concepts of science and the humanities can be grasped at a very early age and argues that young children should be introduced to those concepts in order to improve their grasp of the subject.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum change.
9 (RLIN) 59630
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives.
9 (RLIN) 16835
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 21837
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 16835
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370 BRU T 218429 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 09.03.2009
18.12.2024   P 370 BRU /I T 222084 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 02.03.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.